fredag 16. juli 2010

Utfordring

Min første utfordring fikk jeg av Roka Design.

Morgenens nedtur:

Vasen som jeg har på pynt ute var blåst ned og knust i løpet av natten :-(

Utenfor mitt vindu:

Er det masse skyer og ingen sol

På fjernsyn i går:

Tour de France, har faktisk begynt å synes at det er litt gøy å se på så lenge det er innevær.

Jeg har på meg:

En svart tights og grønn singlet.

I dag skal jeg:

Ut å hente teiner og håper å få masse krabbe.

Men jeg vil heller:

Egentlig er det ikke noe jeg heller vil......

I vinduskarmen står:

Bilder av forskjellige familiemedlemmer.

I helgen skal jeg:

Prøve å få gjort noe i 2. etasje, jeg har en sparklejobb som venter.

Morgendagens lykke:

Sol og fint vær.

Dette bildet har dere aldri sett før:
Min karriere som modell ;-)




Jeg gir utfordringen videre til: 



God helg alle sammen :-)

2 kommentarer:

  1. Artig! Ikke helt det store været i Bergen, hører jeg flere plasser fra... Jeg ser du har utfordret meg!!!! :-) Så gøy! Hehe.... Tar den i morgen, tror jeg. Hadde planlagt et annet innlegg nå. Nyt dagen.

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  2. Mmmm, krabbe er så godt!
    Kjekt at du fant bloggen min, for da fant jo jeg din:)

    Ha en fin helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...