mandag 5. juli 2010

Shoppe lørdag

Hele uken hadde jeg gledet meg til shopping med en venninne, tror nok også hun hadde gledet seg da det kun skulle være oss to, ingen utålmodige menn eller barn. Luksus!
Turen gikk først til bruktboden på Askøy som er åpen 2 timer to dager i uken. Her fant jeg noen ting jeg har vært på jakt etter en stund. Etasjefat i sølv og isbøtte i en herlig turkis farge, en ramme og et smykkeskrin i sølv.
          




På Fretex selger de Sally Ann ting, jeg støttet opp ved å kjøpe en serveringskurv. Mer om Sally Ann kan du lese her: SALLY ANN 

På Fretex fant jeg også noen sommerlige duker til spottpris.
På et lite senter i Drotningsvik fant jeg også noen ting som jeg bare måtte ha. Ny teboks, en oppvaskbørste med hjerteform og diamanter, en liten søt liten potte med rosa en Ildtopp i og en ny sukkerskål med plass til skje i.




På søndag hadde jeg besøk av en sprek venninne så da måtte vi ut på tur, med hjem ble en liten blomsterbukett.


Klar for ny uke med nye muligheter :-)

6 kommentarer:

  1. Her har du sannelig fått tak i både det ene og det andre - kan ikke ha vært annet enn en vellykka shoppinglørdag ;-) Den oppvaskbørsta er jeg sikker på at storpia mi på 19 hadde digga rått :-D

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Heisann. :)

    Fant deg inne på en kommentar hos Bettum Villa, og måtte jo komme å hilse på da jeg så du er ny. Velkommen inn! =D

    Er ny selv, og har blitt helt bitt av Blogglandia basillen. Det er jo så mye spennende her, og så fullt av kreative mennesker! Det engasjerer stort, og gir glød til å både fullføre gamle prosjekter, og sette i gang nye. Tips og råd er det masse av også, og jeg blir så glad for alle de menneskene som gir gamle gjenstander andre ikke vil ha nytt liv. Som her hos deg for eksempel. Du har jo funnet en rekke med perler! Moro med sånne funn. :)

    Hei og hopp fra Huldra :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig hyggelig at du ville være med på min give away og at du la deg til som følger.. Tusen takk!

    Må jo også si velkommen til Bloggland! Jeg føler meg fortsatt ny her inne, men har lært mye av mine blogg"venninner" det siste halve året.
    Så det er bare å spørre hvis det er no..:D

    Ha en god kveld! Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Så mange fine ting du hadde funnet da. Det sølvfatet var nydelig! Heldig du. Takk for koselig kommentar hos meg :) Flott at det ikke var så gale å skru Ikea da. ;)

    SvarSlett
  5. Hei! Er du interessert i å selge meg smykkeskrinet i sølv? :)
    Mvh Karoline Huldt

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...