lørdag 24. juli 2010

Ponduras ekse

Jeg var så heldig å vinne en av premiene på Give awayen til Snertne sneller og små nøster. Så moro det var og titte ned i postkassen i går og finne en pakke blandt alle regningene og reklamen.
Inni pakken er det en ny pakke som er nydelig pakket inn med bånd og kort på.


Inni den en nydelig boks.


Jeg åpner og jammen er det ikke to innpakkede gaver til.


Jeg fornemmer noen herlige lukter..... sjokolade og te.


Dette var moro. Gjorde dagen min ekstra kjekk.

Nå er sommeren kommet til Vestlandet så idag blir det solbading på terassen.
Ha en flott dag!


3 kommentarer:

  1. Så koselig å få slik pakke i posten :-)

    Veldi hyggelig at du vil være med på min give away! Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer :-)

    SvarSlett
  2. Så fint innlegg du har laga om pakken da :-) Glad du likte den :-D

    Ha ei flott uke og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Så gøy å vinne!!!! Gratulerer!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...