torsdag 8. juli 2010

Ønskeliste

Det er under et halvt år til jul og under to måneder til bursdagen min, så tenkte å slenge ut noen ønsker som står høyt på listen, dere trenger nok litt tid til å sette av penger ;-)


1. Nespresso citiZ
En ekspressomaskin i kremhvit, ettersom jeg med tiden er blitt en kaffeslave, så ser jeg at dette hadde vært en herlig ting og ha. Litt hverdagsluksus må vi unne oss, god kaffe er god start på dagen.



2. Tivoli radio iPAL
Liker musikk rundt meg og har skjønt at dette er radioen som har alt i tillegg til ekstremt god lyd.



3. Sydukke
Ja faktisk en sydukke, men viktig at man kan stille inn mål, slik at jeg kan lage masse fine klær til meg selv og andre.



4. Kitchen aid
Kjøkkenmaskin har jeg aldri hatt, så når jeg først skal ha en, ønsker jeg meg denne, kjøkkenmaskinenes Rolls Royes.


Kjære familie, venner og kjæreste som leser bloggen min, det er bare til å begynne å spare. Hvis du ikke klarer å spare nok til en av tingene så tar jeg også imot mynter, lapper, sjekk, gavekort og bankkremisse ;-)

På forhånd takk ;-)

7 kommentarer:

  1. Ikke dumt med ei ønskeliste :-D Jeg fikk meg sydukke til bursdagen min - jippi hurra :-)) Har ikke kommet igang med å bruke den enda, men gleder meg til å sette igang ;-)

    Ha en flott dag, Roniken, og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Heisann:)

    Takk for hyggelig kommentar:)
    Jeg er så heldig at jeg har en ekte murer...;)
    Så han må jeg nok låne bort til andre hver eneste dag, så bare hyl ut:):)

    Ha en fin dag:)
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar:) Og kvit Kitchen Aid har eg;) den står alltid framme på kjøkkenbenken for den er så fiiiin:) Håper du får noe på ønskelista di=)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!

    Så bra du fikk de til! Det var slik jeg skulle instruere deg! DU er nok et datageni, altså. Hehe... jeg styrte fælt for å få det til.

    Klem Elisabeth.

    SvarSlett
  5. Snertne og smarte saker det er lurt å ha på ønskelisten dette. Lurt å begynne å tenke allerede nå. :)

    Krysser fingrene for at du kan få minst en av tingene i gave, og benytter anledningen til å ønske deg en super dag samtidig. :)

    SvarSlett
  6. Hei!
    Så koselig at du vil følge bloggen min! Jeg følger gjerne din også. Gøy med litt tips fra andre prosjekter! :-)

    Ser du ikke er beskjeden med ønskelisten din! ;-) Får håpe de rundt deg vet å sette pris på deg da!.. ;-)

    Klem Susanne

    SvarSlett
  7. Heisann! Så koselig at du ville legge deg til som følger hos meg :D Det setter jeg veldig pris på.

    Jeg likte ønskelista di! Jeg ønsker meg også sydulle og kjøkkenmaskin.

    Klem Madelén

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...