onsdag 7. juli 2010

Innevær

I dag har det ikke akkurat vært noe sommervær her, det har regnet i ett sett og det har vært kaldt, måtte faktisk fyre opp varmekablene litt. Skikkelig innvær, men har ikke latet meg, neida, huset har fått seg en skikkelig rengjøring og toppen min er ferdig. Den er bare så myk og herlig på, men synes den er litt kort enda jeg strikken den 2cm lengre enn det stod i oppskriften.


Så har jeg fikset på en sommerhatt jeg kjøpte på Plantasjen av alle steder. Sprettet av båndene som var på og synes den ble veldig fin til å ha på for ikke å bli solbrent i fjeset og få vondt i hodet når jeg tusler i hagen.













Håper på bedre vær i morgen :-)

2 kommentarer:

  1. Toppen ble kjempefin :-) Kanskje du kan hekle på en kant nederst? :-D Godt å sette seg ned og slappe av etter å ha tatt en shinings i huset ;-)

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Kjempefin topp, og deilig solhatt. Lurt med en sånn så nesetippen ikke blir strålende rød. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...