onsdag 21. juli 2010

Hvit eller hvit?

I går føler jeg vi fikk gjort mye, monner å ha en hel dag å jobbe på og ekstra greit synes vi da at det regner ute slik at vi ikke går glipp av soltimer ;-) Så dere får bare vente med solen til vi er ferdig å jobbe ;-)
Enda mer sparkling...... ikke for å skryte, men jeg er rett og slett sparklekonge!

Trappeoppgangen blir sparklet og får tørke noen timer før vi ruller på grunning.
I dag er det klar for tapetsering, har valgt en tykk helt glatt papirtapet. Så kommer valgets kval, hvilken farge skal jeg male tapeten?????? Saken er den at jeg har bestemt at det skal være hvite vegger oppe og i gangen nede er det caffe latte, men hva med trappeoppgangen? Skal den bli hvit eller caffe latte? Og når det gjelder hvit er ikke det bare bare heller, det finnes jo et hav av hvitfarger chi, letthet, egghvit, lys antikk, sjel, refleksjon, balanse, blitz, luftig, krem, hvit komfort er bare noen. Lager de så mange ulike nyanser bare for å gjøre det vanskelig for oss eller?
HJELP!!!!!

1 kommentar:

  1. Hei hei :-) Nå først ser jeg at du spurte meg for ca 1 mnd siden om den kaka jeg hadde lagt ut oppskrift på (sjokoladedrøm). Du har sikkert allerede prøvd deg frem, men kremen skal altså oppå kaka - bunnen skal ikke deles.

    Lykke til og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...