søndag 27. juni 2010

Tvangsekteskap og fliser

Jeg simpelthen elsker badet mitt, etter år på et knøttlite bad var det deilig å få et stort bad til å boltre seg på, men på veggen er det altså delfiner. Disse delfinene er gjenstand for diskusjon. Enten hater folk dem eller elsker de dem, så pass har vi skjønt. Den første kommentaren min gode venninne kom med når hun så dem var:"det var no dumt at delfinbildet gikk over 6 fliser, da er det for mye, så du må jo bare knuse de og få nye fliser uten motiv", mens andre igjen har sagt det er de flotteste flisene og delfinene de har sett. 
                                                                      Dixie

De sier at ved tvangsekteskap skal du lære å elske den du er gift med over tid, for det er langt fra sikkert du er forelsket i den du ekter i utgangspunktet. Slik har det faktisk blitt med delfinene.I begynnelsen må jeg innrømme at jeg kunne styre min begeistring for disse delfinene, men etterhvert har de faktisk gitt meg mye selskap når jeg har f.eks. har ligget i badekaret, jeg har navngitt dem og slår gjerne av en prat med dem. Jeg drømmer meg vekk når jeg ser på dem, drømmer om ferire, varme og eksotiske steder. Jeg liker dem bare bedre og bedre og har tatt det valget at delfinene skal få bli. Jeg liker dem! Oppveid og avgjort!
                     Daffe, Dina og Dudleif                                                       Dolly og Delmar

2 kommentarer:

  1. Må si at jeg kan styre meg for slike motiver på veggene - jeg er veldig flink til å tenke at dette skal jeg også kunne se på om 10 år :-) Men så flott at du har blitt venner med dem da - greit å ha noen å prate med når man ligger i badet også ;-)

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Behold dem sier jeg:)
    Flott motiv å la tankene flyte hen i dette vel:)
    Ha en super duper dag i dette nydelige regnet vi er velsignet med i dag;)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...