onsdag 23. juni 2010

Sommerferie

Da er det sommerferie, og den varer til langt ut i august. JOHO!!!!! Det positive med å være lærer er feriene det er ikke å komme bort fra, men jaggu trenger vi dem og for å holde ut i dette yrket. Alltid kjekt siste skoledag, da vi koser oss med brus og snop og snakker om hva vi skal i ferien og forventningene for neste skoleår. Ekstra stas er det når jeg får gaver og kort fra elevene. I år var det en jente som mente jeg måtte ha duk og lys på utebordet mitt, det hadde hun sett at jeg manglet når klassen var på besøk hos meg, så jeg fikk grønnstripet duk og sølvgrønne telysestaker fra klassen. Herlig! Så fikk jeg roser og nydelige selvlagde kort som ønsket meg en god sommer.

God sommer folkens :-)

2 kommentarer:

  1. Heisann:)

    Heldig du som har en hel hær av små-fans;)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så koselig :-D Jeg er også lærer, men har ikke jobba som det på 5 år. Men nå til høsten har jeg bestemt meg for at jeg skal tilbake til skolen. Jeg har også fått noen herlige kort og gaver oppgjennom - like koselig hver gang :-)

    Ettersom jeg slutter i jobben min 1. juli, får jeg nyte en skikkelig lærerferie jeg også ;-)

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...