tirsdag 22. juni 2010

Ronikens nettbutikk

Jeg liker jo å produsere ting, men til slutt blir det fullt her hos meg, men jeg vil jo ha noe å gjøre forsatt. Jeg har sett her i bloggeverden at produktive og kreative damer har laget seg egne blogshops, genial ide! Så nå har også jeg laget meg en nettbutikk der jeg legger ut ting for salg, så kanskje noen kan ha glede av å bruke ting jeg har laget mens jeg da har glede av å lage noe som andre tar i bruk. Håper dere finner noe dere liker. Enjoy!

Link til nettbutikken er til høyre i bloggen, klikk på bildet av blomsten under "Ronikens nettbutikk" så ser du hva jeg har liggenes for tiden.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg:)

    Gratulerer:):)
    Ingen dum ide dette:)
    Lykke til.)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nettbutikk :-) Jeg skal også lage meg en, men jeg er trønder - og du har vel hørt at trønderne er trege ;-)

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...