søndag 20. juni 2010

Mye gjort på en søndag

Som dere sikket har fått med så når det blåser, blåser det enda kraftigere her. Det tok ikke lang tid før vinduet i veggen på paviljongen ble blåst ut, men jeg gir den en sjanse til, litt tykkere plast og to runder rundt på symaskin så får vi se om den varer lengre enn orginalen.




Mens jeg syr jobbes det innherdig på loftet. Nå er kroken på soverom 1 ferdig og klar for å sparkles og tapetseres:

 Plast på soverom 2:
Og begynnelse på tak:

Flink mann hæææ?


Når først arbeidslysten er kommet er det ikke måte på hvor mye du får gjort. Jeg broderte like godt et velkomstbilde i samme slengen.


Gutta fra Kalkutta hopper i sjøen og bidrar til mat på bordet ala kampskjell og krabbe. Krabbekokeren var et godt kjøp, slipper lukt inne.

Nå skal vi nyte resten av søndagen på sofaen, må visst ha på en VM kamp og høre på de h..... vuvuzelane først, så da får jeg blogge litt. Får håpe det begynner en god film etterpå. God kveld!

2 kommentarer:

  1. God morgon:)

    Går unna i svingene hos deg ser jeg...;)
    Flott med den velkomst hilsen du hadde brodert på:)
    Og kamskjell så gaaaanske fristende ut:)

    Og du...kan love deg at det blåser her i Øygarden også, ser bedre ut i dag om ikke annet:)

    Ha en super duper dag:)
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hyggelig hilsen på bloggen
    min :-) Trivelig blogg du har du også :-D Holder dere på å bygge om ei hytte til hus eller?
    Legger meg til som følger jeg, så får jeg se framgangen ;-)

    Ha en flott kveld og klem fra Siv

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...