torsdag 24. juni 2010

Matching

Symaskinen fikk jeg til 30års dagen i fjor. Jeg har gledet meg til å sette meg ned å sy de flotteste ting, men akkurat som barna som må lære å gå før de kan løpe må jeg bli kjent med bruken og øve meg litt før ballkjolen er ferdigsydd. Plastposeholderen får selskap av en en duk på kjøkkenbordet og en symaskinsapplikert duk i brødkurven. Er forsatt mye stoff igjen på rullen jeg en gang kom over for en billig penge og tenkte at denne skal jeg sy noe fint av, så her kan det bli det full match i hele huset...... ;-)

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen på bloggen min:)
    Jepp, Ole Brumm er en herlig fyr...
    Flink du er! Du er i alle fall godt i gang:) Øvelse gjør mester. Snart blir det ballkjole også;)

    Ha en herlig helg!
    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  2. Hei og takk for kommentar inne på bloggen min. Ja dette gulvet var kjempelekkert, synd jeg ikke oppdaget det før, for da skulle jeg laget det i loftstua jeg også. Gulvet heter 70204-0230 Distressed White Oak, plank og er fra PERGO. De har mange forhandlere, f.eks XL-bygg som sikkert kan bestille dette til dere. Det er super enkelt og legge, jeg la det (nesten)alene, men det kan være en fordel og være to.
    Der har også et gulv som heter: 72014-0670 Sølveik, plank. Denne er mer grålig om man liker det. Jeg for min del synes den med litt brunt i var lekker og passet best hos oss siden jeg har brunt gulv i stua/kjøkkenet og har litt brunt både hist og pist:)
    Håper du finner tak i det, jeg angrer hvertfall ikke!!
    Gi meg gjerne en lyd om hvordan det går, det hadde vært artig.
    Jeg skal legge ut helhetsbilder av Entreen iløpet av et par dager, da har jeg fått alt "stæsjet" jeg skal ha der:))
    Klem J.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...