onsdag 26. mai 2010

Utemøbler er ankommet


På dagen der både jeg og min kjære er hjemme pga magesjuke ringer en hyggelig dame og sier at hun har varer til oss. Vi guider den kjempestore lastebilen så lang som mulig, men den kommer ikke helt frem fordi den er så høy at den ikke går under strømledningene. Skal si det var en tøff dame som snirkler en så stor bil inn på disse kronglete veiene, "sikkert fra Sotra", var det en som sa. Møblene får seg en lang pallejekktur før de er på tunet.


Etter en liten innsats med utpakking som forøvrig virket som en stor påkjenning for sjuklingene var møblene på plass.



Da solen tittet frem etter en enorm regnskur var ikke min kjære snau med å prøve ut de nye fasilitetene som er ankommet Davanger. Vi er veldig fornøyd med møblene og positivt overrasket over min første internetthandel.

1 kommentar:

  1. Flotte møbler! Bestillte noe lignende på nettet i fjor jeg også, myyyye billigere enn på møbelbutikkene her i byen! Så herlig ut med den store hjørnesofaen;-)

    God bedring!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...