fredag 2. april 2010

Skjærtorsdag

 Nyter en herlig frokost mens vi hører på Viggo Valle, herlig frokost vil si skive med kaviar, skive med kaviar og egg, skive med kaviar og ost. Greien er den at jeg aldri har likt kaviar, men med jevne mellomrom smaker jeg no på ting jeg ikke liker for jeg har oppdaget at jeg plutselig kan like noe jeg aldri har likt. Når min kjære kom hjem med ikke mindre enn 3 kaviartuber på onsdag fordi de skulle avise kjøleskapet på jobben så smakte jeg atter en gang på kaviar-og jeg likte det! Så nå har jo jeg fått dilla på det. Artig! 


Resten av dagen er satt av til å få tapetsere ferdig i gangen.






Min kjære søster kommer oss til unnsetning med eksperthjelp siden vi aldri har tapetsert før. Gode tips på veien: ha godt med vann på tapeten, det gjør den enklere å jobbe med og du unngår bobler. Ta leggene med sammen ende opp hver gang. Bruk rikelig med lim! 
                                                                 










Dette gikk som en drøm :-) 





Vi koker pinnekjøtt og spiser oss stappmett. Var ikke sjakktrekk å ha gjærbakst til dessert.
Kvelden rundes av med en nydelig solnedgang og påskekrim på tv.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...