torsdag 15. april 2010

Hva trenger vi mannfolk til????

Vinduet i gangen har nå lyst uferdig og stygt mot meg siden 17. januar da vi flyttet inn. Vi har alt som trengs  for å gjøre det ferdig: lister, sag, spiker, hammer og sparkel, men har det blitt gjort? Nei! Skal noe bli gjort må du gjøre det selv, så jeg gikk like godt igang med å liste selv, det kunne da ikke være så vanskelig. Min bofelle som forresten er sjuk for tiden måtte bare hjelpe meg å bære sagen opp i gangen. Han gav meg noen gode tips før jeg gikk igang. Ettersom min første saging ikke ble så bra, måtte han hjelpe meg litt med sagingen. Det var høyt opp når jeg skulle spikre de øverste spikrene så han hjalp meg faktisk med det og.  Ja han "doret" noen spiker og forresten. Jeg gjorde resten; sparklet og hang opp gardiner ;-)
                                                                                                           Fornøyd med egen innsats!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...