mandag 19. april 2010

Det skjer ting på loftet



Ja, ikke noe sånn som du tenker på...... Kort tid etter trappen hadde kommet på plass stod en god hjelper i snekkerbukse i gangen og var klar for litt snikring. Første arbeid i 2. etasje som blir gjort er å sette velux tilsetning på vinduet på badet. 


Våre gode venn gjør godt arbeid, en skikkelig handyman om jeg skal skryte litt av andre menn enn min egen mann som også selvfølgelig er ganske handy. Vater, hammer og dikopør er på plass, det er bare å følge bruksanvisningen.
 Jeg bidrar med moralsk støtte, rydding, hente ting, ros og serverer saft. Det gjelder å ha tungen rett i munnen når man måler og sager og man må ikke forveksle Aen, Ben eller 2en og 3en.








Gutta finner sine ting de er god på og er et tilsynelatende godt veluxteam.
En fagmann kunne ikke gjort det bedre.


1 kommentar:

  1. Flinke dere er!

    Oppskriften på jakken jeg har begynt på er i den boken som er avbildet på første bilde på bloggen min, "Strikking, gammel teknikk i ny design". Kjempe enkle, bakstykke, forstykker og armer! Akkurat som å strikke fem små firkanter og vips en jakke;-)

    Godt jobbet med vinduet under her forresten! Kjedelig når ting tar tid, men ikke verst at du klarte det (nesten) selv da!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...