fredag 30. april 2010

Den som leter finner

Nei, det er ikke sant. Siden snøen gikk vekk og den verste frosten i bakken var borte har jeg letet etter "dingsen" som uteklesstativet skal stå i. Vi er vel alle enig om at det er få ting som er bedre enn vask som er tørket ute i lett vår/sommerbris. Ekstra godt er det å legge seg i nyvasket sengetøy som lukter friskt og godt, det er et av ukens høydepunkt. Jeg har virkelig letet høyt og lavt etter denne "dingsen" i alt flytterotet vårt, jeg visste at jeg hadde tatt den med i farten. Så her en dag jeg skulle lete etter noe annet, som jeg forøvrig fant, lå den der rett foran meg på et bord. Er det noen som kødder med meg eller trenger jeg briller???? Uansett, nå har klesstativet fått seg plass på den lille plenflekken vår og vaskemaskinen går for fullt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...