fredag 26. mars 2010

Påske 2010

Helt klart at læreryrkes største fordel er feriene. Min favorittferie er påskeferien! For å være helt ærlig har jeg ikke hittil i min yrkeskarriere hatt så mye utbytte av høst- og vinterferiene, enten har jeg jobbet eller så kjeder jeg meg for alle andre jobber jo som vanlig. I påsken har vi alle fri og kan kose oss sammen og så det er jo så mye kjekt som hører med til påsken. Tradisjonelt sett pleier vi å reise til fjells og restituere oss med lange skiturer, gode middager, appelsin, påskenøtter, kvikklunsj, krim, håndarbeid og påskelabyrinten på radio. I år er ikke værmeldingene for påsken  noe oppløftende og vi har nok å gjøre i huset, så vi holder oss i lavlandet en del. Derfor har jeg prøvd å lage litt påskestemning i heimen. Blir bra med lange frokoster mens radioen surrer i bakgrunnen her: 

God påske alle sammen!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...