onsdag 31. mars 2010

Gassgrill og kreativitet

Endelig kom dagen da vi fikk gassgrill på tunet. Vi har i årevis gått og håpet og hintet om at noen bør kjøpe seg en ny grill med den baktanke at vi da kunne overta den gamle, men ingen har jo enda sett det nødvendig å bytte ut grillen sin, så nå måtte vi pent gå det skritt å kjøpe en ny selv.
Etter at gutta skrudde den sammen, så jeg over den og det var bare en feil de hadde gjort som jeg måtte fikse på ;-)

















Til vår store irritasjon og skuffelse var det ikke noe trekk som fulgte med grillen. Etter å ha vært innom flere butikker fant jeg endelig  noen som solgte grilltrekk, men de var jo svindyr. Etter tips fra en god venninne på Seterstøl fant jeg frem en gammel voksduk som jeg sydde sammen i sidene og vips så hadde jeg et råflott og litt utenom det vanlige grilltrekk. 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...