mandag 1. mars 2010

Gammelt nytt

Gjenbruk er tingen folkens. Det er for mange ting i verden og vi kjøper og kjøper nye. Hvordan skal det ende? Det er jo så mye fint som er bortgjemt og stuet vekk rundt i de tusen hjem. Jeg oppfordrer herved alle til å tenke seg to ganger om neste gang dere kjøper noe. Har du no virkelig brukt for noe nytt? Kan du finne noe brukt? Hos andre eller på nettet. Jeg ønsket meg et kaffeservise. Jeg gikk til min kjære mor og se hva som dukket opp. Dette serviset fikk mine foreldre til bryllupet sitt i 1966. Dette er jo gøy å ta i bruk fordi det har historie og tilhørighet i tillegg er det jo bare helt nydelig.



Og jammen fant hun ikke frem teskjeer i SØLV som jeg også fikk. De kommer fra en tante av min far. Min far ville visst at jeg skulle få disse. Gleder meg til å invitere på kaffe og kaker nå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...