onsdag 24. februar 2010

Det baller på seg

Det hele begynte med at vi gikk for å handle på Kleppestø Senter. Vi stoppet opp og kikket litt på prospektene som henger i vinduet til Sparebanken Vest. Et av salgsobjektene appelerte veldig til meg og min bedre halvdel. Vi ringte og fikk sett på objektet og ble enda mer interessert, men vi hadde ikke hatt planer om å kjøpe/flytte så her måtte det handles raskt. Vips så var det budrunde og vi vant. Deilig var det å flytte til landlige omgivelser igjen (ref. Haugland & Ask) vi holdt jo på å bli etablerte Kleppiser, men vi ønsker forsatt kontakt med omverden og internettet liker vi. Så jeg fant ut at ny pc måtte på plass. Valget endte på en lekker Acer mini-pc i hvit, som jeg forøvrig hittil er meget fornøyd med.



Alle som mener mini-pc er noe tull kan gå og legge seg. Denne har alle de duppedingsene som jeg trenger og i tillegg så tilfredstiller den min tålmodighet og it-kompetanse veldig bra. Med ny pc kreves også andre oppjusteringer, jeg har for første gang i mitt liv sagt farvel til Internet explorer og tatt i bruk en ny internetthost, Google Chrome. Synes den går fortere og har ikke så mange knapper som jeg likevel ikke bruker. Med slikt utstyr er det moro og surfe på nettet. Så nye hobbyer har nå oppstått:
Nr 1: Søke etter ting på Finn.no torget. Er ikke grenser hva du kan finne der. Jeg har allerede fått meg og da mener jeg fått gratis en kul svart svinglenestol og et avlastningbord på hjul. Så har jeg kjøpt 2 flotte grønne lenestoler til 400,-. Snakker vi kupp eller?



Nr 2: Blogge. Ble inspirert av min gode kollega som har en kjempeflott blogg som jeg studerte når jeg lå sjuk på sofaen.

Så vi oppsummerer med at en liten tur på Kleppstø senter kan koste deg 2290400,- og du får deg to nye hobbyer hvorav den ene kan gi deg inntekt hvis mange sjekker bloggen din ofte :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...